around_everything

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Sandra - 2 augusti 2011 16:03

Hörde på radion idag att det har kommit ut en annons om man vill hyra ett hus i Stockholm och även lägenhet. Det var det huset som programmet Vad blir det för mat, har spelats in i. Det har tydligen kommit fram att det inte är Per Morbergs hus som han och hans familj har bott i flera hus utan det är ett hus som en stiftelse/förening äger som Morberg hyr av. Dem på radion sa att GP hade gått ut med det igår men hittar ingenting om det. 


 

Av Sandra - 2 augusti 2011 15:45

Förra veckan var jag och badade efter jobbet. Låg och läste och då dök det upp en gul nyckelpiga som gick över min bok, Elsas värld av Sofi Fahrman. Fick inte så bra bild på den när den kröp så fort, åså försvann den, kanske in i boken så jag vågade inte bläddra eller slå ihop boken ifall om han var i den, då skulle han ju ha blivit mossad. Men som tur var så dök han upp men så kröp han bort till mina byxor istället så kan ju hoppas han gick förbi dem och bort på berget. Men om man ska läsa den boken om Elsas värld så ska man läsa den första boken Elsas mode. Båda böcker är bra och den andra boken är en följeslagare. 


Det är ganska så lugnt på jobbet, lite för varmt bara. Hittade två enkronor i bussarna och en hörapparat. Någon måste ju ha haft den i sin väska för om man hade den på sig så måste man ju ha märkt att den ramlade ur örat, eller hur?


 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards