around_everything

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Mateus Rainbow

Av Sandra - 9 augusti 2011 18:15

Någon som har tappat en Sony Ericsson T700 på en buss? Hittade nämligen en idag som låg mellan sätet och fönstret. Vet inte om någon har ringt och frågat efter den ännu, annars så var den på så man kan ju kanske spåra ägaren eftersom det fanns en kontakt på Jag. Men dem är inte så intresserade av att göra sådan service på jobbet. Jag skrev ju om att jag hittade en hörapparat för någon vecka sedan och det var en dam som ringde efter den men hon har inte hämtat den ännu, ska nog göra det den här veckan. 

   

Igår hittade jag även elva kronor och idag en tia, som jag lägger i "bullkassan". Synd att man inte kan ha det som dricks det man hittar, den mobilen var väldigt platt och lätt men lite sliten. 


Idag åkte jag även och hämtade nybakade frallor för jobbet. När jag öppnade påsarna som dem låg i så var det inte långt ifrån att jag hade tagit en. Luktade väldigt gott. Köpte även mjölk, handtvål, färdiga rätter som är frysta, jordnötter  och wingummi. Så dem gottar sig på jobbet. Sedan efter jobbet så åkte jag till tandläkaren för en vanlig kontroll. Det gick bra, inga hål. Mina tänder hamnade i grupp 1, lägsta, alltså den bästa gruppen av 10. 


Efter det så åkte jag till torget och kollade lite i affärer och kollade om mina linser hade kommit men nej. Kommer säkert imorgon. Hittade inget direkt speciellt i klädaffärerna men var inne i Victoria, en inredningsaffär typ. Har även Lexington kläder. Där inne hittar man alltid något. Finns fina saker från Lexington, Bruka och Mateus. Mateus har kommit med en snygg design av porslin, kom i våras sa ägaren som jag pratade lite med. Modellen heter nog Rainbow, det är alla färgerna på en tallrik. Fast inte den guldiga och silvriga färgen är inte med. Väldigt snyggt, piffar upp. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 september 2011 17:52


Jag har tyvär beslutat att jag kommer sluta att blogga på den här sidan men ni kan följa mig på min hemsida http://photoeverything.se/    Kommer i fortsättningen ha kvar den här sidan, ifall om jag ångrar mig! Man vet ju aldrig      Bilden är...

Av Sandra - 19 augusti 2011 13:25

                            TILLFÄLLIGT AVBROTT   FÖR STUDIER ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 15:30


I mars kommer bebisen, Sveriges kronprinsparets barn. Det har ju länge spekulerats och man undrade om det skulle komma fram under kungens födelsedag. Men nu är det bekräftat.   Kronprinsessan Victoria och prins Daniel väntar barn.       ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 14:30


Inom kort kommer klädbutiken MQ att få in ett klädmärke som de inte har haft tidigare. Det är nämligen herrklädmärket Dobber. Dobber är ett svenskt casualvarumärke som grundades 1974. Kläderna speglade en bekväm jeanstradition samtidigt som de signal...

Av Sandra - 15 augusti 2011 17:15


Idag har det varit en mulen dag men ändå inte så kall. Det har inte regnat som tur var, kom ju några droppar men inget som gjorde något mot vad regnat har gjort innan mot fastigheter i Göteborg och Kungsbacka. Här ute på kusten har regnet inte märkts...

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards