around_everything

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Döper barnen efter en skådespelerska och från ett rum

Av Sandra - 5 maj 2011 11:45

Mariah Carey och Nick Cannon blev tvillingföräldrar den 30 april. Det blev en dotter och en son. Dottern ska heta Monroe Cannon, samma namn som Marilyn Monroe och sonen ska heta Moroccan Cannon, efter ett rum i deras lägenhet i New York som är inred med marockanskt stil. Moroccan kommer troligen få mellannamnet Scott eftersom sin far även har det som mellannamn men Monroe får inte något mellannamn eftersom hennes mamma Mariah inte har något mellannamn. Vet inte vad jag ska säga om den namnen, Monroe är väl fint men hörs inte direkt som det passar in på en flicka och Moroccan hörs inte alls bra, iallafall inte när jag säger det. Kanske skillnad om man säger det mer med amerikansk dialekt.  

Är inte folk riktiga eller? Läste på aftonbladets hemsida nu om ett par, han, Frederic von Anhalt är 67 år och hon,Zsa Zsa Gabor är 97 år. Hon har förts akut till sjukhus med vatten i lungorna och väntas troligen inte överleva årets slut, läkarna säger att det är 50 procent att hon överlever. Hon har även amputerat lite av högra benet och läkarna vill amputera hennes andra ben också eftersom hon har en infektion i benet. Men makarna vill ändå fortsätta sina planer med att få barn. Genom att använda sig av en surrogatmamma. Så här säger han: Att vi skulle få ett barn tillsammans har alltid varit hennes dröm och trots att vi inte använder hennes ägg så väntar hon med spänning på att jag ska genomföra det här, säger han.

Vad tänker dem med? Vill gärna ha barn det kan jag väl förstå men inte i den åldern,vem ska ta hand om barnet sen när hon dör och hur roligt är det för barnet att växa upp med sin pappa som redan är 70 år när barnet är 3 år? Jag är 20 nu och min pappa är 67, han är snart 70 lixom. Bara den tanken skrämmer mig.

 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 september 2011 17:52


Jag har tyvär beslutat att jag kommer sluta att blogga på den här sidan men ni kan följa mig på min hemsida http://photoeverything.se/    Kommer i fortsättningen ha kvar den här sidan, ifall om jag ångrar mig! Man vet ju aldrig      Bilden är...

Av Sandra - 19 augusti 2011 13:25

                            TILLFÄLLIGT AVBROTT   FÖR STUDIER ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 15:30


I mars kommer bebisen, Sveriges kronprinsparets barn. Det har ju länge spekulerats och man undrade om det skulle komma fram under kungens födelsedag. Men nu är det bekräftat.   Kronprinsessan Victoria och prins Daniel väntar barn.       ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 14:30


Inom kort kommer klädbutiken MQ att få in ett klädmärke som de inte har haft tidigare. Det är nämligen herrklädmärket Dobber. Dobber är ett svenskt casualvarumärke som grundades 1974. Kläderna speglade en bekväm jeanstradition samtidigt som de signal...

Av Sandra - 15 augusti 2011 17:15


Idag har det varit en mulen dag men ändå inte så kall. Det har inte regnat som tur var, kom ju några droppar men inget som gjorde något mot vad regnat har gjort innan mot fastigheter i Göteborg och Kungsbacka. Här ute på kusten har regnet inte märkts...

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards