around_everything

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Sandra - 1 maj 2011 22:52

Nu är det snart månadag - ny vecka och det börjar närma sig till sommaren även om det inte kändes så idag, var lite kallt och blåste.

 

I helgen har jag varit hos min pojkvän, han bor hemma hos sina föräldrar. Så i fredags fyllde han 23 år. Jag tänkte jag skulle ha köpt något på vägen till honom men han sa att vi skulle åka till Torp, köpcentrum och handla senare på dagen så då tänkte jag att jag kunde köpa något till honom där. Bättre om han väljer själv så blir det bra. Så det blev ett par solglasögon, han hade inga innan så det är ju behövligt. Solglasögon från Petter Solbergs kollektion, han är en norsk rallyförare. När vi köpte dem så lade han inte märke till att det var Petter Solbergs glasögon förrän när vi kom hem och då blev han mera gladare.

 

    

Igår var vi och två av Mattias kompisar på bio. Vi såg filmen Thor i 3D. Den var bra. Handlar om asagudarna, Oden och hans son Thor och om jorden. Amerikansk film men Stellan Skarsgård. Det var första gången för mig att se film i 3D, var var fräckt. Men i början var det lite svårt med texten, men jag vande mig. Innan Thor började visade dem en bit från den nya Pirates of the Carribean, även den i 3D. Den vill jag se när den kommer. 

 

  

 

Idag har vi åkt runt lite och tittat i Dalsland, bland annat varit i Håverud, Dalslands kanal. Första dagen idag som dem hade öppet. Det var fint där men vädret ville inte samarbeta riktigt, det var ju soligt men det var ändå kallt, blåste lite.   

 


   


 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards