around_everything

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Sandra - 24 maj 2011 22:30

Tänkte först att jag skulle bli tvungen att stänga av datorn och greja med en annan sak för internet gick så segt så inga sidor laddades. Men så tänkte jag att dte kanske skulle bli bättre om jag tog bort anslutningen och sedan anslöt igen men då upptäckte jag att jag inte var inne på mitt eget internet. Var inne på någons annans tydligen, bor ju i ett lägenhetshus, internet var inte skyddat. Men nu så går internet helt perfekt så jag kan skriva detta inlägg.

 

Idag har jag varit i skolan i nästan 12 timmar. Började föreläsningen klockan 8.15 till 12.00 och sedan så satt jag, mimmi och sofia och plugga på Markåtkomst. Vi har tenta på det på måndag. Så vi satt nästan hela tiden ända till 19.30 Så nu är jag regält trött. Tur att jag har nära till skolan, 5 minuter att gå. Sen då när jag varit i skolan så gick jag till Posten för att hämta min klänning som jag har beställt från nelly. Den blev bra men undrar om jag ska ha BH under den eller inte,det är ju inlägg i den men inte så bra om klänningen glider ner. Köpte med en sån BH med klister/själv häftande eller vad man kan kalla den för. Men man måste tvätta den direkt när man har använt den för att den ska hålla som bäst. Jag tar med ett kort på mig med den klänningen men det är alltid så svårt att ta kort på sig själv.

 

Nu verkar det som askmolnen har kommit in över Sverige för Landvetter är stängt. Nu ska jag kolla om det finns något nytt jobb att söka och sedan ska jag kolla igenom lite ekonomistyrning sedan blir det sängs.

 

Drömde så konstigt inatt, vaknade också så det blev ju inte bättre. Drömde att jag kunde se alla flygplan för de flög så lågt för att inte komma in i askmolnen och sedan kom det en helikopter som kunde ändra form, bli mindre i luften. Sedan kom det folk som jagade mig och killar. Men när "fienden" såg mig så sköt dem inte på mig eller så var dem i samma "lag" som mig. Jag hade en pistol men den var inte laddad, snällt att få en sån pistol. Så kom det flera bakom byggnaden som jag gömde mig bakom och framför mig fanns en kulle, jag började springa runt den kulle och då vaknade jag. Åså i verkligheten så har jag börjat tänka på att det kanske finns någon i lägenheten, kanske i garderoben, hallen, under sängen fast där har jag saker så där får ingen plats att ligga. Blir skrämd av att tänka så, tänker att om jag vänder ryggen så kommer någon hoppa på mig. Jag har ju tänkt så förrut men det har släppts fort från mina tankar, har bara tänkt att jag e tokig/dum som tänker så och ler. Men nu så är det värre men jag somnar som tur är.

 

  

 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards