around_everything

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Sandra - 16 maj 2011 13:00

Igår blev det inget tittande på filmen Australia för Blu-Ray spelaren ville inte samarbeta. Förrut har den funkat men när kylskåpet startar så blir det svart bild på TV-skärmen för några sekunder men igår när jag startade den så hände det i ett. Även om jag bytte eluttag, då var det samma sak. Konstigt, provade även med en annan film för att se om det var samma å då fick jag inte ens in en signal till spelaren. Då stod det Ingen insignal. Så jag fick se en film på datorn istället, First Daughter hette den. Den var bra, har inte sätt den innan. Handlar om amerikas presidents dotter som ska börja på college. Hon vill vara som alla andra men det går inte, hon måste ha livvakter med sig hela tiden eftersom det är bland annat valtid. Så efter en tid på college blir hon kär i korridorvakten på collegehemmet och senare visas det att han var en av hennes livvakter.  

 

Idag tänkte jag skulle plugga men just nu har jag ingen ork alls, vill bara sova. Kanske för att jag låg i sängen till halv 12 som jag är så slö. Det regnar ute också, det gör väl inte saken bättre, lite kallt inne blir det då även om det är 22.5 grader inne. Fick på mejl idag att jag inte fick det jobbet hos Ferm & Olsson, väldigt synd för det skulle nog ha passat mig. Men jag fick ju svar iallafall.  

 

Jag tar med 3 bilder på fartyg som jag tog kort på förr förra veckan var det nog. Den gröna heter Naven (de 2 översta bilderna är Naven) och är från Faroe Island men står ifrån Torshavn. Den är 89 meter lång och 13 meter bred. Den röda heter Lone Bres från Danmark, Faaborg. Den har samma mått som Naven. 

 

             

Av Sandra - 16 maj 2011 00:20

Väldigt synd att inte Sverige vann detta året, var ju så nära. Blev en tredje plats. Jag såg inte hela tiden, bara när dem delade ut poängen. Men jag såg ganska så mycket av semifinal 2 och där var det Estland och Lettland som jag tyckte var bra utöver vårt eget bidrag. Men bäst var Lettland med Angel in Disguise, den är skön.

 

 

 

 

 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards