around_everything

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Sandra - 22 maj 2011 23:17


Kommer nog fortsättningen till hösten på SVT1.


Av Sandra - 22 maj 2011 20:04

Imorgon börjar andra säsongen på The good wife på TV4+ klockan 21.00 Handlar om advokaten Alicia (Julianna Margulies) och hennes man Peter (Chris Noth, spelar MR. Big i Sex and the City). Detta kommer hända i avsnitt 1: Alicia måste bestämma sig för om hon vill inleda ett förhållande med Will (hennes kollega) eller om hon ska stanna hos Peter. Hon får i uppdrag att försvara en man som står åtalad för att ha dödat sin affärspartner. Lockhart och Gardner värvar en ny förmåga till advokatbyrån.

 

 

Idag åkte mina föräldrar, syrran å hennes familj till Rhodos, Grekland i en vecka. Fick precis ett sms från pappa, fast jag tror det va syrran som skrev för pappa e inte så bra på sms. Stod att dem hade det bra, gick bra på flyget med Emilia och att de hade precis ätit. Undra om det kommer bli dåligt väder här hela veckan, just nu så regnar det så. Men det gör inte så mycket, för jag ska plugga hela veckan. Har tenta på lördag och sedan på måndag och onsdag. Sedan har jag sommarlov! Men är väldigt sugen på att åka utomland, bara kunna koppla av vid poolen/havet. Ingen stress å tid att passa. Göra precis som man vill. Var 2 år sedan jag var utomlands sist, 2009. Då var jag i och för sig utomlands två gånger men ändå länge sedan. Var 2 veckor i Thailand och 1 vecka i Bulgarien. Tog med en bild på det hotellet som dom bor på i Grekland, Mitsis Faliraki Beach, All inclusive.


  

 


 

Av Sandra - 22 maj 2011 18:29

I lördags var jag och älsklingen på bio på Bergakungen. Såg den nya Pirates of the Carribean i 3D. Den var bra, inte sämre än dem andra. Man brukar ju säga att den första är bättre och sedan blir det bara sämre för varje fler film man gör men det stämmer inte i detta fallet. Fast jag tyckte ändå inte den här var bättre än dem andra tre filmerna. Den var i 3D och var inte så mycket effekter eller så var det så att jag inte märkte det, att jag såg dem men ansåg att det inte var 3D.

 

Tänkte att Stellan Skarsgård skulle vara med, han har väl bara varit med i en? Orlando Bloom och Kiera Knightley var inte heller med men istället så var Penelope Cruz med som Svartskäggs dotter. Johnny Depp var självklart med, annars skulle filmen inte alls vara bra.

 

Den här filmen rekommenderar jag att se! 

 

 

 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards