around_everything

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Sandra - 15 maj 2011 22:09

Av Sandra - 15 maj 2011 19:36

Igår blev det inte så nyttig mat direkt. Åt pizza och hamburgare under samma dag. Så idag köpte jag sallads-tillbehör så jag kunde göra lite nyttig mat idag. Blev en sallad med ruccola, fetaost, oliver, paprika, gurka, avokado, solroskärnor och pestodressing, till det drack jag vatten.

 

Tänkte jag skulle se på filmen Australia nu. Köpte den förrut idag på Maxi, har inte sätt den tidigare. Tänkte mig en Disney film, länge sedan man såg en men hittade ingen bra i affären. Så Australia handlar om den brittiska aristokraten Sarah Ashley (Nicole Kidman) som reser till denna avlägsna kontinent med hopp om att rädda sin enda tillgång - en boskapsranch i samma storlek som Belgien. Men denna svindlande resa tillsammans med ranchens förman (Hugh Jackman visar sig vara ett större äventyr än de någonsin kunnat förutse.

 

Ska se på den filmen tills kvart-tio i tio då Big Brother går - då man får reda på vem som blir utröstad den här gången. Jag hoppas på att Madde eller Gurkan åker. Alla tycker om Gurkan men han har börjat bli lite tråkig nu, irriterande.

 

Tänkte jag skulle blanda lite dipp och käka lite chips till tv-tittandet. Inte så nyttigt längre då men det får gå. Får hoppas det är bra väder imorgon så jag kan gå en promenad. Denna veckan går jag bara i skolan 1 dag, på onsdag. Det är gött!

 

Klockan 20.00 börjar matchen mellan Sverige och Finland i ishockey. Men jag är inte intresserad av den sporten men alla andra sporter utom bandy då som typ e samma som ishockey kan jag se på, roligare. Ett annat tips att se på tvn är på TV5, där går Fenomen klockan 20.00 Roligt och intressant att se på.

 

  

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards