around_everything

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Sandra - 27 juni 2011 20:36

Nu var det ett tag sedan jag bloggade sist och tiden har vandrat på. Midsommar har varit och värmen har kommit förhoppningsvis för att stanna. 


På midsommarafton, i fredags så var jag å älsklingen å två kompisar på Liseberg. Tänkte inte det skulle vara så mycket folk där men det verkade precis som det var vilken dag som helst. Tänkte eftersom alla firar dagen tillsammans med familj och släkt så borde dem ju stanna hemma. Det kunde ju vara turister och sånna som inte firar midsommar alls som var där men ganska så mycket folk var det iallfall. Lite köer på varje åkattraktion. Köpte ett sånt band så man kan åka hur mycket man vill. Åkte Kanonen för första gången, har inte velat det innan eftersom det ser lite läskigt ut när man åker upp å ner. Men den var väldigt rolig och över snabbt, hann inte med vad som hände. Fick en adrenalinkick. Vi åkte även Balder, FlumeRide, Virvelvinden, Kållerado, Sagoslottet och Hotellet Gasten. Käkade på Burger King där jag blödde näseblod lite när vi hade ätit klart. Jag kände innan några timmar att jag var öm och sen så drog jag fingret rätt över näsan uppifrån och ned å då började jag att blöda. Blödde inte så mycket men det kom. Vet inte varför men kanske var någon åder i vägen. Sedan åt vi våfflor efter några timmar, gott.


Blev ingen direkt midsommarmat den dagen. Affären var stängd när vi kom hem så det blev desto mer på midsommardagen hemma hos mina föräldrar.


   

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards