around_everything

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Rosa och blåa Mammutar

Av Sandra - 12 juni 2011 20:15

Mammut? vadå rosa och blåa? Kommer senare i texten ;) Har varit med älsklingen hen här helgen också men nästa helg blir det inget för då ska han till Dreamhach - Jönköping. Vi var faktiskt där igår och kollade på en bil till honom men den var inte bra. En Polo - 96-97 årsmodell. Hans bil gick ju sönder i veckna men dem lagade den igen men den e ju sådär tycker jag. Kan ju gå sönder när som helst. Även om det värsta är bytt som han säger. Men den drar också bensin, bättre att ha en som inte drar så mycket - mindre motor är då alternativet.


Emilia hade ju 1 års kalas i fredags. Var god mat och bra stämning. Fick en god marrängtårta med jordgubbar. En sån med två lager marräng och smörkräm och grädde mellan. Älskar marräng! Hon fick lite kläder, möbler till altanen från IKEA och matbestick med tillbehör...Mammut är märket av bordet och de två stolarna. Fick 2 rosa stolar och ett blått bord. Söta! 

  


Igår kväll var vi ute och tog lite bilder på älsklingens bil som jag tänkte lägga upp en av dem 75 bilderna. Idag har jag solat lite på altanen, hade ju inte bikini på mig utan typ kort byxor så bakbenen är halv röda och ryggen e också röd. Kollade precis vädret men det verkar som det ska bli monligt resten av veckan. Men förhoppningsvis så orkar inte molnen komma hit ut så jag kan bättra på min bränna. Emilia var här och åt middag, kommer i morgon också för då ska jag passa henne. Hennes mamma ska med jobbet på något och och hennes far ska på fotboll tror jag det var. Så får väl inte gjort så mycker imorgon. Jag vågar ju inte lämna henne i några sekunder, vet ju inte vad hon hittar på. Äter på blommorna som står på golvet och sånt.


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 september 2011 17:52


Jag har tyvär beslutat att jag kommer sluta att blogga på den här sidan men ni kan följa mig på min hemsida http://photoeverything.se/    Kommer i fortsättningen ha kvar den här sidan, ifall om jag ångrar mig! Man vet ju aldrig      Bilden är...

Av Sandra - 19 augusti 2011 13:25

                            TILLFÄLLIGT AVBROTT   FÖR STUDIER ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 15:30


I mars kommer bebisen, Sveriges kronprinsparets barn. Det har ju länge spekulerats och man undrade om det skulle komma fram under kungens födelsedag. Men nu är det bekräftat.   Kronprinsessan Victoria och prins Daniel väntar barn.       ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 14:30


Inom kort kommer klädbutiken MQ att få in ett klädmärke som de inte har haft tidigare. Det är nämligen herrklädmärket Dobber. Dobber är ett svenskt casualvarumärke som grundades 1974. Kläderna speglade en bekväm jeanstradition samtidigt som de signal...

Av Sandra - 15 augusti 2011 17:15


Idag har det varit en mulen dag men ändå inte så kall. Det har inte regnat som tur var, kom ju några droppar men inget som gjorde något mot vad regnat har gjort innan mot fastigheter i Göteborg och Kungsbacka. Här ute på kusten har regnet inte märkts...

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards