around_everything

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Morgonjogging

Av Sandra - 13 juni 2011 09:31

Har varit ute på en joggingtur nu på morgonen. Blev inte så långt, gick på en kvart men jag var ute och gjorde det iallafall och det kändes av när jag kom hem. Behöver bättra på min kondis och fixa till kroppen - runt magen och låren.


Har ätit lite frukost, är varm i huvudet så orkade inte göra så mycket. Gjorde en skål med naturell yougurt och bananskivor i. Det är gott men blev enna tork och inte slät i gummen eller hur man nu ska beskriva det. Var inne på Blocket och hittade ytterligare en båt, en Scandica 550x215 med årsmodell 2005 för 53 000 kr. Var billigt för en sådan båt, då ingår ju även motor och en trailer. Den finns 20 minuter härifrån jag bor så ska höra med pappa när han kommer hem. Han har varit och kollat med min bil, det var något konstigt ljud på den så en bilfirma skulle kolla på den.


Ska snart lägga mig ute på altanen om nu solen har kommit sig dit. Den finns ju framme men träden skymmer framför altanen. Skulle haft en altan som även gick runt huset lite. Vår altan är mot syd och solen e ju nu i öst så en altan mot öst skulle inte varit fel! Det gäller att planera när man bygger altan, så man får både morgonsol och kvällssol. Åså ska den vara inglasad till hälften så man kan sitta där på kvällarna när solen har gått ned och även när det regnar. Det är mysigt, höra regnet slå mot taket. Santex har väldigt fina uterum, där bilderna kommer ifrån.




   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 september 2011 17:52


Jag har tyvär beslutat att jag kommer sluta att blogga på den här sidan men ni kan följa mig på min hemsida http://photoeverything.se/    Kommer i fortsättningen ha kvar den här sidan, ifall om jag ångrar mig! Man vet ju aldrig      Bilden är...

Av Sandra - 19 augusti 2011 13:25

                            TILLFÄLLIGT AVBROTT   FÖR STUDIER ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 15:30


I mars kommer bebisen, Sveriges kronprinsparets barn. Det har ju länge spekulerats och man undrade om det skulle komma fram under kungens födelsedag. Men nu är det bekräftat.   Kronprinsessan Victoria och prins Daniel väntar barn.       ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 14:30


Inom kort kommer klädbutiken MQ att få in ett klädmärke som de inte har haft tidigare. Det är nämligen herrklädmärket Dobber. Dobber är ett svenskt casualvarumärke som grundades 1974. Kläderna speglade en bekväm jeanstradition samtidigt som de signal...

Av Sandra - 15 augusti 2011 17:15


Idag har det varit en mulen dag men ändå inte så kall. Det har inte regnat som tur var, kom ju några droppar men inget som gjorde något mot vad regnat har gjort innan mot fastigheter i Göteborg och Kungsbacka. Här ute på kusten har regnet inte märkts...

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards