around_everything

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Gröna hissen

Av Sandra - 19 juni 2011 11:00

Idag är det söndag och det regnar, mysigt. När jag låg i sängen hörde jag hur regndropparna slog mot altantaket, perfekt stämning. Skulle kunna ligga där å läsa boken Bara vanligt vatten. Men det gick inte, sitter vid datorn istället och håller koll på Blocket om det kommer in någon ny båt åså skriver jag av en bok med min laserpenna C-pen, en bok som jag lånat på bibblan men måste lämnas tillbaka i veckan å då tänkte jag att jag kunde skriva av den istället men det tar sin tid. Ska försöka sitta ett tag i dag, finns ju inte direkt så mycket annat att göra. Vaknade kvart över 8 som jag gör varje morgon nuförtiden, bara för att jag gick upp då och sprang men har inte gjort det dem senaste dagarna. Igår gick jag upp vid den tiden men idag somnade jag om till halv 10. Men nu känner jag mig tröttare, skulle nog inte ha sovit dem extra timmarna, nog bäst att hålla sig vaken då man vaknar. Annars finns det ju ingen direkt anledning till att man vaknar på morgonen om inte kroppen har bestämt att det får räcka med sovtimmar.


Igår såg jag en fars heter det, Gröna hissen den som mamma fick i morsdag. En fars är sånt som Stefan & Krister brukar göra gjort fast den här gången var det med Eva Rydberg, Johan Ulveson, Birgitta Rydberg (dotter till Eva R), Fredrik Dolk och Anna-Lena Hemström. Den var väldigt bra, speciellt den delen med bara Eva R och Johan U spelade tillsammans. Många roliga skämt. Jag kände igen hon Anna-Lena men kunde inte plasera i vilken serie/film hon varit med i tidigare och googlade idag och fick reda på att hon varit med i Pip-Larsson. Det var därifrån jag kom ihåg henne, som mamman i serien. 


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 september 2011 17:52


Jag har tyvär beslutat att jag kommer sluta att blogga på den här sidan men ni kan följa mig på min hemsida http://photoeverything.se/    Kommer i fortsättningen ha kvar den här sidan, ifall om jag ångrar mig! Man vet ju aldrig      Bilden är...

Av Sandra - 19 augusti 2011 13:25

                            TILLFÄLLIGT AVBROTT   FÖR STUDIER ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 15:30


I mars kommer bebisen, Sveriges kronprinsparets barn. Det har ju länge spekulerats och man undrade om det skulle komma fram under kungens födelsedag. Men nu är det bekräftat.   Kronprinsessan Victoria och prins Daniel väntar barn.       ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 14:30


Inom kort kommer klädbutiken MQ att få in ett klädmärke som de inte har haft tidigare. Det är nämligen herrklädmärket Dobber. Dobber är ett svenskt casualvarumärke som grundades 1974. Kläderna speglade en bekväm jeanstradition samtidigt som de signal...

Av Sandra - 15 augusti 2011 17:15


Idag har det varit en mulen dag men ändå inte så kall. Det har inte regnat som tur var, kom ju några droppar men inget som gjorde något mot vad regnat har gjort innan mot fastigheter i Göteborg och Kungsbacka. Här ute på kusten har regnet inte märkts...

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards