around_everything

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Sandra - 1 juli 2011 16:47

Skulle varit skönt att ha en hängmatta på altanen så kunde jag sitta där nu med datorn i knät. Fast det blir ju rätt så varmt i knät efter datorn men men nu har jag ju ingen hängmatta så behöver inte bekymra mig över det.


Ska snart göra en chokladkaka som Leila gjorde i veckan på Tvn, när hon är i Frankrike. Åså var pappa å plockade jordgubbar imorse å mamma köpte precis glass så det blir bra variation ihop.


Håller på med en ny sida där jag kan blogga och även lägga upp mina kort men den är inte klar ännu, photoeverything.se Tänkte jag skulle ha kvar den här bloggen och samtidigt ha den nya men kommer att skriva samma på båda två.


Har inte så mycket lust att skriva på internet eller på min bok eller ah jag har väl lust men ingen ork. 


 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards