around_everything

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Sandra - 20 juli 2011 23:04

I söndags såg jag och älsklingen filmen Min låtsasfru, med Jennifer Aniston, Adam Sandler och Nicole Kidman. Har pratat på förut om att jag ville se den och nu har jag sätt den och det ångrar jag inte. Den var verkligen jätte bra och rolig. Rekommenderar den till hundra.


   

Imorgon ska jag å älsklingen åka till Köpenhamn tills på lördag. Egentligen så skulle han ha jobbat men tog ut två dagar ledigt. Annars så skulle han inte ha haft någon semester alls under sommaren och det behöver han. Har bokat rum på WakeUp, ligger centralt och var billigt. Frukosten ingick inte i priset men läste recensionerna från andra gäster på det hotellet och dem tycket inte att det var värt att betala för det. Hoppas att det kommer bli bra. Fast vädret kommer nog inte bli så bra, regnigt. Men huvudsaken är att vi åker dit, någonstans.


 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards