around_everything

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Sandra - 24 juli 2011 10:45

Det var i förrgår det hände. Det har inte hänt något så tragiskt för Norge sedan andra världskriget bröt ut. Nu är det någon 32 årig norsk kille som har bombat regeringshuset,tror jag det var i Oslo och klädde ut sig till polis och sköt ner massa ungdomar som var på ett läger på dåvarande paradisön Utöja någon timme senare efter att bomben att utlöst sig. Tragiskt är det, hur en människa kan göra så. Som tur är så har dem fått fast han, fast det sägs att det var en till som hjälpte honom.


Under den här tiden i Norge så har det även hänt en annan tragisk sak, sångerskan Amy Winehouse är död. Hon hittade i sitt hem och blev 27 år gammal. Hon har haft drog och alkohol problem under hela sin karriär och jag såg på tv:n för någon månad sedan att hon uppträdde och var berusad, kunde inte texten och kunde knappt stå. Att personalen, vakterna där inte stoppade henne från att uppträda. Dem måste ju ha sätt att hon inte var frisk. 


   

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards