around_everything

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Sandra - 7 juli 2011 10:31

Håller på att fixa lite med min nya sida, photoeverything.se Men behöver älsklingens hjälp och han är på jobbet så det får vänta, fast jag har skrivit lite mer på information om sidan. 


Just nu är jag hemma hos älsklingens föräldrar. Dem skulle till Gränna i några dagar och dem har två hundar så dem två är kvar som jag passar lite när jag ändå är här. Har fått ont i min vänstra fot, vet inte varför men det gör ont på undersidan previs nedanför tårna och det gör även ont på sidan, insidan av foten när jag gör. När jag trycker där på så är jag öm. Värst när jag går nedför. 


Ska försöka att skriva ett brev till en brevkompis som jag har haft i flera år men det var ett tag sedan nu som hennes brev kom och jag har inte svarat så det är på tiden att jag svarar på det. Sen så ska jag försöka få tag på några skolböcker till dem kurserna som börjar i september, låna dem på bibliotek så länge. Åså ska jag plugga lite Fastighetsrätt. Tur att det inte är sol idag, mulet så då kan jag sitta ute utan att behöva sola. Var både igår och förrgår på stranden. Igår var det riktigt kallt i vattnet men det var väl bara för att jag gick i där det var typ 4 meter djupt istället för att gå i vattnet. 



 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards