around_everything

Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Kraschat

Av Sandra - 14 juli 2011 09:45

Datorn hänger sig och det kommer upp en ruta som står Google Crome har kraschat. Då måste det vara allvarligt om det har kraschat. Så stängs Internet ner sig och jag får starta upp det igen. Kan hända flera gånger per dag att datorn hänger sig, även om jag är inne på Google Crome eller Windows Explorer. 


Tänkte jag skulle städa min lägenhet idag. Skulle ju bli regn idag som jag läste igår på Klart.se men var inne där nu och tittade och då stod det att det regnet kommer komma ikväll i natt istället. Men då kan jag ju inte städa, känns bättre att städa när det är dåligt väder ute men det får väl gå ändå med att städa när det är lite mulet och sol. 


Kollade precis min mejl och hade fått ett från ett jobb som jag har sökt. Det var en affär i Lidköping som skulle öppna flera butiker, en då i Trollhättan och dem sökte personal. Dem ska nu intervjua 20 personer men jag var inte en av dem, men dem skrev att min ansökan var mycket intressant och jag kommer bli intervjuad om det är någon av de 20 personerna som dem inte tycker är intressant. Så hoppas. Dem butiken skulle ha hand om att sälja Heminredning, Glas o Porslin, husgeråd, hemtextil, verktyg, leksaker mm. Butiken ska heta HC Outlet. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 september 2011 17:52


Jag har tyvär beslutat att jag kommer sluta att blogga på den här sidan men ni kan följa mig på min hemsida http://photoeverything.se/    Kommer i fortsättningen ha kvar den här sidan, ifall om jag ångrar mig! Man vet ju aldrig      Bilden är...

Av Sandra - 19 augusti 2011 13:25

                            TILLFÄLLIGT AVBROTT   FÖR STUDIER ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 15:30


I mars kommer bebisen, Sveriges kronprinsparets barn. Det har ju länge spekulerats och man undrade om det skulle komma fram under kungens födelsedag. Men nu är det bekräftat.   Kronprinsessan Victoria och prins Daniel väntar barn.       ...

Av Sandra - 17 augusti 2011 14:30


Inom kort kommer klädbutiken MQ att få in ett klädmärke som de inte har haft tidigare. Det är nämligen herrklädmärket Dobber. Dobber är ett svenskt casualvarumärke som grundades 1974. Kläderna speglade en bekväm jeanstradition samtidigt som de signal...

Av Sandra - 15 augusti 2011 17:15


Idag har det varit en mulen dag men ändå inte så kall. Det har inte regnat som tur var, kom ju några droppar men inget som gjorde något mot vad regnat har gjort innan mot fastigheter i Göteborg och Kungsbacka. Här ute på kusten har regnet inte märkts...

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards