around_everything

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Sandra - 2 april 2011 21:20

Idag har jag varit å shoppat, men det är inte lätt att hitta något bra. Men fick ändå handlat för nästan 1500 kr.



Hittade det nagellacket som är på bilden, 69 kr på Lindex, gult. Fanns även orangefärgat som såg snyggt ut. Har ju massa nagellack, men det är alltid roligt att köpa nya även om man inte orkar med att måla naglarna så ofta. Man får ju oftast ta bort det gamla nagellacket på naglarna, sedan ska underlacket på, sedan 2-3 lager med den riktiga färgen på och sedan ett toppenlack på. Medan man gör det här så kan man inte sitta still med fingrarna så då blir det repor å flagor på naglarna för allt jobb å tid. Skulle gärna vilja prova på manikyr, så naglarna blir riktigt bra, kanske förlängning eller fransk manikyr. Men dte gäller ju att veta någon stans som är bra på det, så det inte försvinner efter några dagar.


Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards