around_everything

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Sandra - 6 april 2011 23:22


Den här låten är så bra! Se även på www.mradio.se för att hitta lättare din favorit radiokanal.


Av Sandra - 6 april 2011 20:16

Funderar på att köpa en hårddisk som jag kan ha mina bilder på. Jag har en hårddisk men den är gammal, klumpig och får inte plats så mycket på. Så jag hittade en på Komplett.se, en hårddisk som är 1000 GB - 1 Tera och den är lika stor som ett pass och väger 200 gram. Jag kan inte förstå hur det kan fungera med allting i den, att den inte går sönder, för kortslutning. Åså behöver man inte ha en sladd till vägguttaget som jag behöver med den andra hårddisken.

  

Western Digital My Passport Essential 2.0 SE 1TB

Av Sandra - 6 april 2011 15:44


 

Ko Racha Yai är en ö söder om Phuket. Jag var där 2009, bara över dagen, helt fantastiskt. Man kan även bo där men jag och min familj bodde på hotell i Kata Beach på Phuket. I Kata Beach var det en turistinformation - en slags affär där man kan boka olika utflykter så där bokade vi resan till Ko Racha Yai. Vi åkte först ner till hamnen Chalong Bay, som ligger på södra delen av Phuket över dagen för att se hur det var där. Vi hade ju sätt hamnen när vi var uppe vid den nya Big Buddha statyn, den bordes se. Den är så stor så man ser den från långt håll men man borde även åka upp till den. Några bra ställen man borde åka till som ligger runt Phuket:

  • Utsiktplatsen vid Kata Noi, där man ser Kata Noi, Kata Beach, Karon
  • Freedom Beach, mellan Karon och Patong, bäst att ta LongTailBoat
  • Phuket Town
  • Patong, över dagen, bo inte inne i centrum
  • Rawai Beach
  • Ko Racha Yai
  • Big Buddha  

   

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards