around_everything

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Sandra - 4 april 2011 23:00

Det blev ingen start med Dukandieten idag. För i natt mådde jag illa å har gjort det resten av dagen, men det är ingen magsjuka, det är nog bara för att jag inte har ätit så mycket, å ingen ordentlig mat.


Ska se någon annan dag i veckan när jag har handlat om jag ska börja med dieten. Det var toppen väder för att ta en promenad idag, riktigt vårväder, men jag hålde mig inne, låg i soffan å tittade på filmen Trubbel i Paradiset, den var bra! Synd bara att studentlägenheterna inte har någon balkong. Byggnaden byggdes 2009 så det är ju nybyggt men ändå blev det ingen balkong eller tillräckligt med parkeringar.

Av Sandra - 4 april 2011 22:02

Nu är det dags för Big Brother på TV11. Bra att Vanessa åkte ut igår. Undra hur det kommer gå för Sonia nu när Vanessa har åkt ut.    Denna veckan är det skol/internat som är ämnet, men det kommer visas imorgon på tvn.


Gurkan eller Simon kommer nog att vinna, de är iallafall roligast av dem som är med.

 

Av Sandra - 4 april 2011 21:21

Andra avsnittet av Trinny och Susannah stylar om Sverige, går på TV4+ just nu. Sånna slags program när personer stylar om andra är intressanta och roliga att se på. De personer som blir stylade blir som en helt annan person. Skulle varit kul att bli själv stylad, med kläder, smink och även vad man ska äta, som Anna Skippy gör. Men frågan är om man klarar av själva kritiken, att man inte kan gå klädd så eller att man inte kan äta som man gör nu.

 

 

Av Sandra - 4 april 2011 00:45

Kollar lite på hus medan jag skriver ut lite skolpapper. Hittar två snygga hus som är Myresjöhus, 1½ plan med öppen planlösning, i vardagsrummet är det högt till tak, och från andra våningen kan man stå och titta ner till vardagsrummet. Helt okej med det huset! Gäller att hitta en tomt å pengar först. Men man kan ju alltid DRÖMMA! Det är det ingen som hindrar en för att göra som tur är. Förrutom när pojkvännen kommer och säger vad är dina framtidsplaner, du vet att du inte kommer att få det så. Man ska kunna leva också. Men jag säger att det kommer nog gå så, om man kämpar och vill!

 

 Kornett 169 kvm

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards