around_everything

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Sandra - 25 april 2011 20:27

I helgen har det varit påsk. Det har varit väldigt fint väder, soligt! Men tyvär så råkade jag få någon slags magsjuka i lördags. Tänkte igår att jag skulle skriva ett inlägg här, var inloggad och allt men orkade inte skriva så det fick bli idag istället.

 

Jag vet inte riktigt varför jag fick magsjuka, har aldrig mått så dåligt. Förrut har jag ju bara spytt 1-2 gånger men under den här helgen så hände det väl mer än 10 gånger =( så svårt att äta och samtidigt hade ont i magen, svårt att veta om det var för att jag var hungrig, träningsvärk efter illamående eller bara ont i magen av ingen direkt anledning.

 

I torsdags var jag och Mattias på Shangri-La och beställde hem thaimat, kyckling i jordnötssås och friterad kyckling. På fredagen åkte vi till hans moster på dagen och käkade smörgåstårta och muffins med grädde och jordgubbar. Därefter på kvällen åkte vi till mina föräldrar och käkade grillat. I lördags åkte vi till Mattias föräldrar och där käkade vi lite av varje, plockmat. Vi var där till 5 ungefär och därefter åkte vi till Mattias kompis som fyllde år i fredags. Jag körde dit för Mattias hade druckit. Så påväg dit var jag tvungen att stanna och spy, därefter åkte vi till hans kompis och var där i någon halvtimma, jag och Mattias tog en promenad för jag mådde inte så bra, så jag fick spytt igen. Därefter åkte vi därifrån till min lägenhet och den resan trodde jag aldrig skulle gå över. Jag körde då med och fick stanna med jämna mellanrum för att få luft. Illamåendet fortsatte även över natten och slutade på morgonen vid 11. Därefter har jag haft ont i magen, knappt kunnit ta mig till köket från sängen som är 3 meter långt, räckte att jag stod upp så fick jag mer ont i magen och stel i kroppen. Så idag så fick jag kommit mig hem till mina föräldrar, så jag får lite mat och någon som ser efter mig. Ska låna om några böcker på bibblan imorgon också så. Men nu mår jag bättre, lite piggare och inte så mycket illamående.

 

 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards