around_everything

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Sandra - 12 april 2011 18:01

Ska se på Plastikturisterna klockan 20.00 på kanal 5. Det handlar om svenskar som åker till Phuket, Thailand för att plastikoperera sig. I förra avsnittet var det en kille i 23 års åldern tror jag, han skulle fettsuga sin mage men det fick han inte för den thailändske doktorn för killens mage var smal. Doktorn tyckte att det inte behövdes och att det inte skulle bli bra med huden om killen opererade sig. Så han fick gå där ifrån. Synd om honom för han åkte ju till Thailand bara för det, han hoppades på det iallafall, nu fick han ju några dagar i Thailand ändå ju. Men han var ju smal tyckte jag. Får se vad som händer idagens avsnitt.


 

Av Sandra - 12 april 2011 07:31

Gick upp vid halv sju idag för att jag skulle duscha innan jag gick till skolan. Jag skulle ha duschat igår men hann inte, så jag gjorde det idag istället. Börjar skolan vid 8 så tänkte även att jag skulle bli piggare av att duscha på morgonen men det var enna tvärtom. Blev mer slöare och irriterad i ögonen eftersom jag satte i linserna innan jag gick in i duschen.

 

 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards