around_everything

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Sandra - 10 april 2011 19:55

Hittade den här snygga tavlan när jag tittade runt efter en tavla gjord av Emanuel (Fredriksson), han gör marina tavlor. Men så då hittade jag denna tavlan av Bill Philip. Hittas på IKEA för 599 kr.   

Av Sandra - 10 april 2011 14:42

Nu är våren äntligen här! Men jag har ingen balkong till min studentlägenhet :( det är väldigt synd. Om jag hade det skulle jag fått mycket mer energi till att plugga. Det märker jag när jag har öppet fönstret. Andas frisk luft.


Jag har ju en gräsmatta/berg nedanför lägenheten men då ska man gå ner och ta med sig en filt. Åså är gräset säkert blött, solen går i moln så blir dte kallt. Det ska vara enkelt, kunna sitta på balkongen på en stol med ett bord. Mycket bekvämare och om solen går i moln kan man bara gå in. Det är lite jobbigt att gå in när det blir kallt om man sitter på gräsmattan, då måste man ju enna ta med sig allt när man går. Man kan ju inte lita på att sakerna kommer vara kvar när man kommer tillbaka.

 

Skulle varit ännu bättre om man hade den utsikten som på bilden. MM paradiset! Såg precis på tv Plastikturisterna i Thailand, och blev rörd när jag såg att dem gick på stranden i Phuket. Kände igen mig och saknade livet där.  


 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards