around_everything

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Sandra - 11 april 2011 21:36

Har sökt sommarjobb hos Systembolaget på tre olika ställen. Jag har även sökt på andra ställen också som inte är Systembolaget. Jag hoppas jag får jobbet hos Systembolaget. Det skulle varit kul, intressant jobb. Gå runt och sälja vin och sprit. Då kommer jag förhoppningsvis lära mig mer om vad som är gott och inte är gott. Vad man ska rekommendera och inte rekommendera. Skickade in ansökan några veckor sedan och igår gick ansökningstiden ut tror jag.

 

För jag fick på mejlen att jag skulle fylla i Hur jag var i vissa situation eller vad man kan säga. Det var tre saker 1. Jag vill att andra ska se mig som vänlig 2. Om jag skulle varit framgångsrik så ska det synas 3. Jag kan hantera svåra situationer bättre än andra. Så fick man välja ut 6 poäng totalt på dem tre...lite krångligt, att vara sanningsenlig. Sedan var det ett till test där det var räknetal. Det kom upp X+X=7 så fick man välja 1-9 och sätta in istället för x:et. Och man fick använda siffran 1 t.ex bara en gång. Det här testet gick på tid, 5 minuter på 12 uppgifter tror jag. Jag hann inte klart med alla men det stod att det inte ofta hände så förhoppningsvis så gjorde jag bra ifrån mig.   


 

Presentation


Jag är en student på 22 år som pluggar till ekonom. Jag har tänkt att blogga om allt möjligt som kommer fram i mina tankar.

Omröstning

Har du kommenterat något blogginlägg?
 Ja, varje gång oftast
 Ja, någon enstaka gång
 Nej, aldrig

Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besökare

¤ tips ¤

Twingly BlogRank Blogg listad på Bloggtoppen.se

Väder

klart.se

RSS

Fråga


Ovido - Quiz & Flashcards